Często zadawane pytania

1. Kiedy mogę zacząć doładowywać kartę przez Internet?

2. W jaki sposób informacja o zakupie doładowania przez Internet trafi na moją EM- kartę?

3. Co zrobić, jeżeli po wejściu do autobusu bileterka jeszcze nie rozpoznaje doładowania kupionego przez Internet?

4. Czy mogę doładowywać przez Internet bilet miesięczny ulgowy?

5. Czy mogę zakupić przez Internet doładowanie dla biletu ulgowego, gdy minął termin ważności mojego dokumentu?

6. Co zrobić, gdy otrzymałem nowy dokument uprawniający do ulgi?

7. Dlaczego po wprowadzeniu numeru EM-karty na stronie www.pks.bydgoszcz.pl zostałem przekierowany na stronę e-podróżnik?

8. Po przekierowaniu na stronę e-podróżnik pojawia się panel do logowania na tej stronie. Czy muszę założyć konto w systemie e-podróżnik, aby dokonać doładowania EM-karty?

9. Czy mogę doładować EM-kartę po przerwie?

10. Czy mogę naprzemiennie doładowywać Em-kartę przez internet i u kierowcy?

Aktualne oferty pracy w PKS Bydgoszcz
Transport międzynarodowy i spedycja

© 2024  |  PKS w Bydgoszczy Sp. z o.o.

Projekt i realizacja MYKK